esmaspäev, 27. oktoober 2014

VIDEO: Fireball

Olen nüüd täiesti haigeks jäänud - täna hommikul ei olnud reaalselt mitte mingit häält, jube. Praegu on täna kõikidele rohtudele ja kuumadele jookidele mingi hääleniru olemas aga kähisen nagu vana suitsukoni ja sellega on palju nalja saanud.
Täna oma haiguse tõttu õhtul väljas ei käinud aga Salmaga koos ei hakka mul kunagi igav, isegi kui olen haige ja pean toas istuma.
Ma arvan, et kõik on Fireball'i laulu kuskilt ikka kuulnud ja mu hääl on TÄPSELT selline nagu selles laulus - otsustasime Salmaga sellest video teha. Nalja sai ja mitte vähe. Muidugi mu oskused video töötlemises annavad soovida, mässasin mingi tund aega sellega ja ikka ei saanud õigeks ajaks õigesse kohta õiget videot. Ahh, ma arvan, et saan selle andeks ning mõistate küll, mis ma teha üritasin ja samas kuulete ka mu kaunist häälekest ning näete Salma taidlemist. Nautige!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar