neljapäev, 21. august 2014

Minu Mehhiko laul

* * *

Tere hommikust!
Kirjutan jällegi koolist.
Avastasin, et mehhiklased on natuke eestlastega sarnased - alguses ei saa vedama, pärast pidama. Muidugi ei ole kontrast nende kahe meeleolu vahel nii suur, kui meil aga siiski. Istume praegu klassis ja ootame esimest tundi (mis on juba praegu 40 min hilinenud ja arvatavasti ei toimugi) ning kõik teevad oma koduseid töid istudes rahulikult oma kohal. Muidugi on ka erksamaid, kes kodutöödest ei hooli (või on need tehtud??) ning pühendavad aega suhtlemisele. Olen kindel, et peale tunnikest on ka viimased päriselt ärkvel ja klassi täidab tavapärane lärmakas melu.

* * *

Kes mind tunnevadm teavad Kaisat ja tema kiiksu muusikaga. Mul on peaaegu, et iga lauluga mingi olukord või mälestus silme ees. Avastasin ootamatult, et see teeb mul siin muusika kuulamise raskeks, kuna eks mu mälestused on ikka Eestist, ei kuskilt mujalt. Tegingi endale uue Mehhiko playlisti, mis sisaldab ka vanu häid artiste kodumaalt: Ursula, Smilers, Agent M, Külalised jne. Üritan ennast harjutada, et suudaksin jälle kõiki oma eestikeelseid lemmikuid kuulata ja teen juba edusamme, et üldse midagi kodumaalt ilma nutmata kuulata suudan. Kahjuks oma suurimaid lemmikuid Jää-äärt, Tättet, Kõrsikuid ja Dagöt veel kuulata ei kannata. Loodan, et saan sellest ruttu üle. Samas sisaldab list ka minu "päris antiiki". High-five issile - sinu lemmikud aastast 86 ;)

Aga muusikajuttu hakkasin kijutama, kuna leidsin ühe erilise laulu: 

Mäletan nii hästi, et kui see Mehhiko idee mul sügisel tuli, siis olin juba algustanud mõtte elluviimist (ei mäleta täpselt, kas leping juba oli aga vanematega oli räägitud). Oli ilus sügispäev ja ma kõndisin Nõmmelt Nissi sõitnud marsa pealt koju ja kuulasin just seda laulu. "VÕIBOLLA saan järgmine aasta samal ajal Mehhikos seda laulu kuulates koolist koju kõndida!" See mõte tõi naeratuse mu suule ja lubasin endale, et otsin siin olles jälle selle laulu üles ning naudin seda imelist võimalust, kui see tõesti juhtub. Siis tundus kõik nii kauge ja ebareaalne. Ja nüüd ma olengi siin. Selles laulus on minu jaoks see Kaisa Mehhikos.

PS! JÄLLE ON SUUR ÄIKE -.-

Kalli-kalli
Kaisa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar