laupäev, 9. august 2014

Tervitan Mexico Cityst

YFU aastaalguse seminar on läbi - see oli ikkagi megalahe. Just see, et inimesed on nii toredad, lihtsalt hämmastab. Kõik naeratavad ja on nii abivalmid. Muidugi leidsin kergemini ühise joone Põhjamaade inimestega, me ikkagi oleme iseloomudelt sarnased. Taani, Soome, Nora ja Rootsi inimesed - imeline.

Hetkel istun Mexico City lennujaamas ja ootame yfukatega bussi, mis meid koju viiks. Seda on vaja oodata kõiiiigest 6 tundi. Ja kui lõpuks see hetk käes, siis sõidame bussiga läbi Mehhiko 12 tundi. Kõlab lõbusalt onju? :D Õnneks pidi buss väga mugav ja hea olema. Kahjuks oli valehäire see, et jõuan oma pere juurde enne teisi, arvutisüsteem oli teinud mingi vea ja hoopis teine Eesti tüdruk on see, kes kohtub perega siin lähedamal ja peab esialgu ainult 2-3 tundi sõitma.

Muide, meie hotell, kus elasime, asub täpselt Mehhiko suurima vulkaani läheduses. Seda olevat aknast näha olnud aga mina ei saanud aru, milline mängi see on, sest me olime nendega ümbritsetud ja kõik olid minu jaoks väga kõrged :D igatahes jah, see pidi olema selline vulkaan, mida on Mehhiko 5st osariigist näha, kuna ta on nii kürge. Ja inimesed usuvad, et see valvab neid. Ja kuna vulkaan on aktiivne, siis vahepeal ajab ja välja tuhka ja purskab laavat. Siis arvatakse, et vulkaan peab inimesi ikka meeles ja veendub, et inimesed teda ära ei unustaks.

Maakond, kus ma elama hakkan on Oaxaca ja seda hääldatakse OAHAKA  ning minu kodulinn on Juchitan, hääldus: HUTŠITAN. Hispaania keelega on mul hetkel lood nii nagu on.. ehk siis väga ei ole :D

Meil on siin yfu  vabatahtlikud, kes on kõik vahetusõpilaseks olemise juba läbi teinud. Nad on väga toredad. Ja üks neist, Memo, käis vahetusaastal Soomes. Ehks isi ta räägib soome keelt ja natuke ka eesti keelt. Kui lennujaamas neid nägime, siis hüüdis ta kohe "Tereee! Kuidas Läheb? Ma armastan Eestimaad!" See oli nii naljakas, sest tal tugev soome aktsent. Aga soomlased ütlesid, et Memo soome keel on nii hea, nagu ta olekski soomlane. Loodan, et minu hispaania keele kohta öeldakse kunagi sama.

Ootan väga perega kohtumist, nemad ootavad mind ka ja seda on nii armas teada.

Ja samuti igatsen teid ka, kallikalli kõigile ja musi Ragnerile :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar