esmaspäev, 25. august 2014

Häid uudiseid!

Paistab, et elu siin hakkab vaikselt paika loksuma. Mul on head sõbrad, tore perekond ja kodus tunnen end nagu kodus. Magamatuse probleemile terendab lahendus (varstivarsti pannakse mu kliima lõpuks üles!), voodi on hea ja minu tuba on juba naaaatukene võrreldav minu hubase toaga kodus - minu jaoks on väga oluline, et mu oma pesas hästi mõnus oleks.

Tunnen ennast lõpuks siin uues majas päris koduselt - käisin täna oma toa kõrval katusel päevitamas. Kaua ei kannatanud aga muusikat kuulates ja päikesel end paitada lastes oli selline tunne nagu oleksin kodus. Nii mõnus.
Kõik arvasid, et tulen Mehhikosse ja saan kohe täielikuks neegriks - ise mõtlesin ka nii aga asjad ei käi kohe üldse selliselt - olen just vastupidi palju valgemaks jäänud, sest päeval päikese kätte väga ei tiku, niigi on raske selle palavusega toime tulla. Aga täna ma tundsin, et kohe tahaks päevitada.

Aga kõige olulisem, mis täna mu tuju lakke tõstis.
Rääkisin koolis klassivendadega sellest, et millal meil siis lõpuks need inglise keele tunnid algavad ja sain oma suureks ehmatuseks teada, et käin Cobao viimases klassis ja meil EI TULEGIII enam inglise keele tunde. Maasemasemasemase, ma olin just nii oodanud, et saaksin kordki tunnis millestki päriselt aru. Selle peale otsisin üles ühe sõbra, kes oskab inglise keelt ja küsisin temalt nõu. Ta oli kohe valmis minuga kaasa tulema, et inglise keele õpetaja üles leida - neid pidi meil isegi kaks olema :D Igatahes, läksime direktsiooni ja seal tuli meile vastu väga sõbralik mees, kes tervitas mind ilusas inglise keeles. Pai mu kõrvadele. Juttude põhjal ootasin kedagi, kelle aktsent on eriti tugev ja inglise keel nõrk aga hoopis vastupidi! Osvaldo rääkis väga soravalt. Ma ei pidanud isegi küsima, et kas ta saaks mind õpetada - pakkus mulle kohe, et saaksin tema tundides käia. Nüüd jäigi jutt nii, et õpin ikka enda klassis edasi nagu enne aga vahepeal käin inglise keele tunnis koos mingi teise klassiga. + kolmel päeval nädalas käin ka viimase tunni ajal eraldi Osvaldoga hispaania keelt õppimas, kui temal vabad tunnid on. Lihtalt imelineeeeee. Ma nii ootan. Ta lubas mulle juba homme mingid töövihikud ja asjad tuua, et saaksime kohe alustada. Ma ei tea, kas te tajute mu rõõmu aga see on hiiglaslik! Ei suuda homset ära oodata.

* Üks asi, mida tahaksin mainida: AHORA. See on sõna, mis tähendab varsti, hiljem, kohe, praegu. Ja see sõna on alati vahetusõpilastes segadust tekitanud. Meile räägiti ka YFU orientatsioonil, et selle tähendusest õpime aastaga aru saama. Jah, sest nagu ma olen juba kogenud võib ahora tähendada seda, et midagi tehakse kohe ja samas ka seda, et "ahora!" - homme või ka mitte kunagi... Üks Mehhiko omapärasusi.

Õnnelik Kaisa kallistab teid kõiki siit kaugelt :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar