reede, 29. august 2014

Augusti viimane reede

Eestis on nädalavahetus juba alanud, siin on veel natuke selleni aega. Täna oli jällegi väga tore koolipäev. See algas kell 9, nagu reedeti ikka, ja neljast tunniplaanis olevast tunnist toimus vaid kolm. Kahjuks oli esime tund füüsika&keemia ning ma vihkaaaaaan seda kuradi vanameest, kes tundi annab. Saime Metta ja Helgega pidevalt möliseda kuigi me isegi ei teinud midagi. Okei jah, alguses rääkisime juttu aga peale esimest märkust lõpetasime ära ja olime vaikselt oma kohtadel. Ning siis hakkasid klassivennad lollitama ja paberisõda tegema - muidugi jälle need uued õpilased süüdi, no johhaidii ma ütlen. Täiega vihkan seda õpetajat - ta ei lasknud meil ennast isegi klassinimekirja lisada (muidu teeme seda praegu iga tunni alguses, et ikka meie nimed ka olemas oleksid). Lõpuks, kui see rõve tund läbi oli, läksime sööma. Meid tabas mitte just väga rõõmustav tunne, kui nägime klassi minnes, et see sama õpetaja meid seal juba ootab... mul läks täitsa meelest, et meil on reedeti temaga KAKS esimest tundi. No tore-tore jah. Kannatasime oma aja vaikselt istudes ära ja sain Candy Crushis kõik elud ära mängitud - edasi ikka ei saanud -.-

Parasjagu, kui söögiaeg oli, tuli meie juurde Denis, kes juba kaugelt karjus: "Kaisaaaaa, ole valmis!!! Ma räägin sulle, mis mu ema nüüd tegi!" Olin just suure lonksu oma spordijooki joonud ja ei olnud seda veel alla neelanud - no õnneks suutsin ennast vaos hoida ja ei pursanud naermisega seda suust välja. "Mu ema kikis mulle flöödi ja ma pean homme peale kooli flööditundi minema!" Denis pole kunagi ühtegi pilli õppinud ja muusikaga väga suurt seost ei ole. Mu ainus küsimus on MIKS MIKS MIKS peab ta hakkama nüüd flööti õppima?? "Ja ma ei saa laupäeval kuskile välja tulla, sest hommikul on kool, siis flööditund ja peale seda pean perega kuskile nende tallu minema ja aitama seal igasuguseid töid teha...ema ütles, et no amigos..." See on tegelikult täiega nõme ja kurb aga kui see vend oma väga ränga itaalia aktsendiga seletab, (abiks ka käed ja jalad muidugi) siis see on lihtsalt ülimalt naljakas :D

Peale kahte rõvedat tundi ei otsustanud järgmise aine õpetaja välja ilmuda ning tund jöi ära. Tavaline värk siin. Istusime lihtsalt koos paljude inimestega, osad sõbrad, osad lihtsalt väga huvitatud välismaalastega rääkimisest (nagu ikka) ja jutustasime kuni tuli õpetaja ja meid klassi ajas. Nii hea on, kui kohaloleku kontrolli ajal, umbes kuskil neljakümnenda nime juures kostab "Kaissa" ja saan hüüda "Presente!" Ilmselt alguse asi aga praegu on see kuidagi väga mõnna tunne.

Ja LÕPUKS oli aeg meie inglise-hispaania keele tunni jaoks! Ma teadsin, et see lahe tuleb aga, et nii lahe... seda ei osanud oodatagi. Põhjusteks on hea seltskond ja konditsioneer (tund toimub õpetajate ruumis). Pidime Osvaldoga kokku saama kell üks aga meie Metta ja Helgega istusime kell üks alles oma tunnis - õpetaja oli hiljaks jäänud ja lasi tuimalt vahetunnis edasi. Vabandasime ja ütlesime, et peame teise tundi minema, õpetaja oli sellega väga nõus ja mingeid probleeme polnud. Italianod juba ootasid meid meie klassi juures. Mõtlesin, et läheme kohe inglise-hispaania keelde aga kõik olid näljased ja pidime enne sööma minema. Paar tortillat ja asi korras - olime 20 minutit hiljaks jäänud aga pfff, manana (ma ei leia klaviatuurilt praegu seda katusega n-i). Õppisime igasuguseid alguseks vajalikke asju - teadsin enamasti juba kõike, see oli nii hea tunne :P

Keel areneb siin kiiresti. Vahepeal on selline badass tunne, kui aru saan. Siis mõtlen, et pole midagi hullu see uue keele selgeks õppimine. Aga siis kohekohe toob mu pilvedelt maa peale mõni selline hetk, kus ma mitte muffigi ei jaga - teeb pea kohe kaineks tagasi ja tuleb aga hoolega edasi õppda.

Miks me homme peame kooli minema? - sest siin on laupäeviti koolis sellised nagu huviala tegevused umbes. Ma ei olegi päris täpselt aru saanud, kas see on kohustuslik või, et kas seda hinnatakse aga mul pole probleemi sinna minemisega. Ainult, et kell 8 peab juba koolis olema, see ei ole väga tore. Alguses pakkusid mulle klassikaaslased ainult kaks varianti: jalgpall või võrkpall. Loomulikult valisin võrkpalli, ise mõtlesin, et KUIDAS ON VÕIMALIK sellise kuumusega üldse ennast nii palju liigutada. Uskuge mind, kell 8 hommikul on siin juba sama kuum, kui saunas, mida on tunde köetud. Aga siis rääkis Denis, kuidas tema muusika klassi läheb. Muusika kassi? - mina ei teadnud sellisest võimalusest midagi aga loomulikult tahtsin ka pigem muusikasse kui sportima minna. Rääkisin sellest Marielaga, ta teadis ka, et selline variant on olemas - miks minule sellest ei räägitud, ei oska öelda. Igatahes pole mul õrna aimugi, mis homme saama hakkab. Ongi põnev.

Just enne, kui pessu ja magama sain, koristasime perega katust. Jah, katust. Sest kohe-kohe hakatakse mu kliimat paigaldama ja selleks pidi katuselt risu ära saama. Me tegime katusele lõkke - norm värk ju :D Ema ei saanud üldse tuld üles, sain oma häid lõkke tegemise oskusi näidata. Isa oli väga positiivselt üllatunud.

*Mu õe poiss küsis täna, et kas Eestis ka Coca-Cola on... Kui vastasin, et muidugi on, küsis, et mis selle nimi seal on. Oli väga üllatunud, kui sai teada, et täitsa sama nimi ja sama maitse. Me ikka tõesti oleme kauge jääkarude-rahvas nende jaoks.

Täna sain blogi alles nii hilja õhtul kirjutada - kell on kohe 23 juba ja uni murrab ikka täie rauaga.
Buenas noches ja teile buenas dias!

Kallikallikalli
Kaisa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar