neljapäev, 20. november 2014

VIDEO: Desfile

Olen praegu laisk ja ei viitsi üldse kirjutada aga see-eest meisterdasin jällegi ühe video. Täna toimus siin üritus nimega Desfile - koolide rongkäik. Minul jäi kool ära, sest ka Espinalis toimus sama üritus aga sellegipoolest olin Ixtepecis ja käisin oma sõpradele kaasa elamas. Üks megatore aga väsitav päev. Nüüd olen päikesest täiesti ära põlenud ja imetlen kui täpselt mul pluus selga on päevitanud. Kui armas, eksole. Salmal ei ole homme kooli, seega mõtlesime midagi lahedat koos teha, vaatame, mis me välja mõtleme. Tegelikult ei ole ma kindel, mis saab, sest praegu on Salmal samamoodi päikesepõletus aga tal on veel hullem - marssis 6 tundi keset lagedat päikest ja nüüd on paha olla - ilmselt sai ikka päikesepiste. Video on nagu on, sest emotsioonid olid laes ja me jooksime seal palju ringi - seetõttu käib ligadi lodagi. Aga ongi selline kodukootud ja armas. Ma arvan, et mul endal on tagasi Eestisse tulles nii mõnus neid videoid vaadata :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar