neljapäev, 5. märts 2015

Muusika ja päike

Que onda, mu kallis rahvas!

Jällegi leidsin aega blogi kirjutamiseks ja pildiblogi täiendamiseks (seekord leiab väga hääd kraami, soovitan üle vaadata kas siis enne või pärast lugemist, saab parema pildi), kuna mu kallis õeke on jälle tantsimas. Õnneks on täna selle suure harjutamise viimane päev, sest homme tuleb lõpuks kauaoodatud tähis esinemine, mida tullakse Oaxacast vaatama ja see saab määravaks, kas Salma grupp tantsib Juulis Guelaguetzal või ei. Ehk siis homme õhtul kell 8 lähen ma suur show'd vaatama.

Pole ammu kirjutanud, mis minu muusikamaitsega siin vahepeal juhtunud on. Seda te juba teate, et mul banda veres on ja sellest enam lahti ei saa - see ei ole muutunud. Ainult et nüüd on juurde lisandunud mehhiko räpp. Oeh, endalgi naljakas seda kirjutada aga tösi ta on. Proovige ettkujutada Kaisat hamacas kiikumas ja hispaaniakeelseid räpplaule peast ette vuristamas. Vaatame, kellel piisavalt fantaasiat on. Panen mõned praeguste nädalate hittlood ka siia, saate kuulata, kellel huvi.

Cartel De Santa - Los Mensajes del Whatsapp
Cartel De Santa - Todas Mueren Por Mi

Peale selle on minu muusikalisti mõjutanud Carlos:

Cultura Profética - La Complicidad
Ilegal - Cultura Profetica

Ja siis meie kurikuulus takso laul, mida KÕIK siin peast teavad. Okei, kõik sellessuhtes, et meie sõprusringkond, sest kui me laupäevasel peol selle laulu panime ja hulludes tantsisime, vaatasid ülejäänud sed meid nagu peast segaseid.

Osmani Garcia Ft. Pitbull y Sensato - El Taxi

Mõni kohustuslik peolaul veel peale taksoka

6 AM Farruko Ft. J Balvin
Si No Te Quisiera Juan Magan ft. Belinda and Lapiz conciente
Yo quiero Chupar

Ning minu ja Luigi tantsulaul! Laupäeval ka, aina üritas ja üritas mind tantsima vedada aga mina kuidagi ei tahtnud - olin just peole jõudnud ja tahtsin sõpradega juttu rääkida. Ja siis kasutas see kaval itaallane kurje võtteid mind tantsima saada - küsis helipuldist seda laulu ja noh, mis ma ikka öelda sain, kui esimesed noodid kõlasid ja Luigi käed laiai minu poole jooksis.. See on juba ammu meie laul olnud.
Ja siis me keerlesime-keerlesime põrandal ja no.. me ikka oleme üks vinge tantsupaar! Ma arvan, et kes mind tunneb, teab, et minust väga tantsijat ei ole aga ma luban teile - selle lauluga ei ole ma Kaisa, vaid mehhiklanna Kaisa, kes teab samme unepealt. Meie, ainsad, kes tantsisid ning kõik ülejäänud vahtisid suud ammuli. Mina ainult jõudsin kiirelt mõelda, et ehk keegi ei filmi seda nalja :D

Yo No Se Mañana - Luis Enrique

Ja üks hea banda kah veel lõppu. See ei ole tegelikult üldse nii halb kui te seal mulle kurdate!

El Mundo Es Tuyo - Gerardo Ortiz


Okei jah, aitab kah muusikast. See osa on suurelt jaolt pühendatud Laurale, ta on ka muusikafriik nagu mina ainult, et nüüd saan oma pisikesele blondule natuke šokki tekitada ma arvan :D

Aga kui jutt on juba sellisel peolainel nagu mu siinne elu - minu sünnipäev. Suure suuga lubasin, et räägin plaanidest aga nüüd ei teagi, kas üldse julgen, sest see kõik tundub nii ulme ja mega, et kardan ära rikkuda, kui enne hõiskama hakkan. Aga luban, et kohe, kui asi kindlam, siis hõiskan suurima heameelega.

Nagu ma juba kuskile või kellelegi kirjutasin, siis sellel nädalal on siin suured Cobao koolidevahelised võistlused. Võisteldakse nii spordis, kui teadmistes ja laulus-tantsimises. Ja seetõttu ma pole juba teisipäevast saati koolis käinud.
Kõige parema ülevasaab nendest päevadest pildiblogist nagu ma juba mainisin. Sinna kirjutasin juurde ka, ei hakka ennast kordama.
Igatahes oleme nüüd nädala algusest iga päev ujumas käinud, sest siin on ausõna tappev kuumus. Kui ma emmega rääkisin ja ta ohkas, et ka tema tahaks niimoodi soojas olla - uskuge mind, ei tahaks. See on ikka liiga karm. Ma hirmuga tarin koguaeg oma veepudelit ja tablette kaasas ja hoian pöidlaid, et mul mingi äraminestamise hoog ei tuleks. See on teistsugune kuumus, kui Eestis ka kõige karmimatel suvepäevadel. Väljakannatamatu võiks täiesti öelda. Ja selle peale naerab mu siinne ema alati, et me pole veel kuuma-kuudesse jõudnud, kuna praegu on alles märts ning õiget sooja saab tunda aprillis, mais. Hirm on ausaltöeldes.
Aga äi ole hullu midagi. Kui me koguaeg nii hakkame ujumas käima, siis on täitsa talutav. Aiih, mul on kohe mõnus bitch tunne, kuima praeu kirjeldan, mismoodi ma siin peale basseinis hulpimist oma limonaadiga palmide all hamacas kiigun ja sõpradega olen. Ilmselt järgmine aasta istun samal ajal Nõmmel koolis ja loen igatsusega seda sama lauset ning üritan meeleheitlikult aega tagasi kerida. See on lihtsalt perfektne! Ma ei ilusta, ausõna ongi nii hea nagu tundub. Paremgi veel.

Homme läheme veel viimaseid mänge vaatama - Ixtepec sai pesapallis finaali ja meil on plaanis suure  ja lärmaka seltskonnaga Pacole kaasa elama minna. Ainus jama on see, et kõik need mängud algavad jube vara. Kell 9 peab juba platsis olema. Meie jaoks on see vara, sest siit tuleb ju veel pool tundi enne liikumhakata, et Juchitani sõita ja noh, teate küll minu siinset eluviisi... vara ärkamine ei käi selle juurde.

Aa, ja issi! Ma vaatasin eile Samiga koos hispaaniakeelset filmi - selles "päris" hispaania keeles, mitte mehhiko omas. Sain küll aru kõigest enam-vähem. Mõned võõrad sõnad olid aga neid ei teadnud ka mu mehhiklasest nõbu ise. Seega ei ole vaja muretseda, et ma olen siin ainult mingi imeliku mehhiko hispaania keele ära õppinud, mullest mujal kasu pole. Siinne hispaania keel on palju ilusam, kui see "päris", mis on selline susisev ja imelik. Meie räägime siin ikka hulga ilusamini!

Aga vod tak. Aitab vast küll tänaseks, head ööd!

Kalli-kalli
Kaisa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar