teisipäev, 10. veebruar 2015

Pinche perra pendeja

Ma sain praegu nii vihaseks, et kardan, et nüüd peate blogi veel homseni ootama! MA KIRJUTASIN KAKS TUNDI SEDA PIKKA POSTITUST, siis sain aru, et arvuti hakkab näkku panema, mõtlesin, et igaks juhuks salvestan Wordi ära, et kaotsi ei läheks. Jõudsin vaid näha, et selles oli mingi 1600 pluss sõna ja siis pani kallis arvuti pillid kotti.

Palun vabandust aga ma olen hetkel liiga masendunud, et kõike otsast alata. Praegu on aeg jõusaali minna. Ehk saan seal viha masinate peale välja valada ja tagasi tulles kirjutan uuesti. Aga suurema tõenäosusega võtan selle homme uuesti käsile.
Aga ma tean jah, et te tahate juba kuulda minust, sest ammu pole märku andnud aga varuge veel veidi kannatust. Kuradi arvuti!!!

Kalli!
Kaisa :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar